آیا می توانم کم شدن آب بدن چون بالا سطح پتاسیم در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دکتر، پتاسیم من بالاتر است، اما طبیعی است قبل از. پس از دست دادن آب بدن در زمان گذشته، آن را بالاتر از سطح طبیعی است. است که ممکن است ناشی از کم شدن آب بدن؟به گفته متخصصان، این سوال را از ما "دکتر آنلاین" بخشی است، پاسخ این است: بله، این امکان وجود دارد، اما نه دقیقا، نیز برخی عوامل دیگر می تواند سطح پتاسیم تاثیر بگذارد.

معمولا، سطح پتاسیم بالا در مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیه با ادرار و یا ادرار کمتر رخ داده است. در این مرحله، کلیه ها به طور جدی آسیب دیده است، بنابراین نمی توان آن را به طور معمول کار می کنند، در نتیجه منجر به ضایعات مانند پتاسیم انباشته شده در بدن، Hyperpotassemia در آخرین شکل گرفته است. علاوه بر این، اگر را پتاسیم بیش از حد در یک زمان کوتاه، همچنین این بیماری می شود، از قبیل تزریق مایع بیش از حد در یک زمان. یکی دیگر از عوامل به طور عمده hemoconcentration است که با از دست دادن آب، خونریزی و شوک ایجاد میشود.

از بالا ما می دانیم که کم شدن آب بدن می تواند انجام افزایش سطح پتاسیم القاء، بنابراین ما باید با توجه به آن، آب بیشتری می نوشند، اگر آن مورد نیاز است. اما مهم نیست چقدر، شما باید چیزهایی که با توجه به ساخت و ساز دکتر خود را انجام دهد. همانطور که ما به ذکر است که، وجود دارد بسیاری از عوامل می تواند سطح پتاسیم بالا القاء، بنابراین انجام را تشخیص بیشتر قبل از اینکه شما درمان را دریافت کنید.

پزشکان یادآوری شما، سطح پتاسیم بالا به بدن شما مضر است، بنابراین کنترل آن موقع. اجازه ندهید که آن را تبدیل به دلایل منجر به مرگ شود. اگر شما هر گونه کمک در درهنگام آن و یا درمان نارسایی کلیه خود نیاز دارند، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-basics/3774.html





:: برچسب‌ها: اصول اولیه نارسایی کلیه، کم شدن آب بدن در نارسایی کلیه، میزان پتاسیم بالا، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: